Wednesday, March 28, 2007

discutie despre melci si noi ...

g: ce mult mai ajutat tu pe mine
m: io??
g: ai gasit ce poate eu nu as fi gasit
g: da cu apuseni
m:
g: e exact ce imi trebuia
m: putin ajutor de la mama face minuni
g: da
m: daca ar putea ajuta si la
m:
g: si sper sa ma revansaz destul de curand
g: da
m: eeee
m: stai relax
m: tu m-ai ajutat mult azi
g: eu cred ca se va rezolva si va trece numai trebe sa avem putintica rabdare
g: ma bucur
m: si io!
m:
g: si sper ca manie vom avea mai mult timp decat azi
m: as vrea sa dorm
m: zile intregi
g: da si eu
m: cumva o scoatem noi la capat
m: dar dup-aia...
m: cred ca o sa ma schimb
g: da
g: irevocabil
BUZZ!!!
m: scuze
m: din greseala am dat buzz
g: de nada
m: mmm
m: tu cum te astepti sa ma schimb?
g: in bine of coures my hourse
m:
g: si cu multa incredere
m: ooooo
m: asta nu
m: probabil ca o sa fie chiar mai rau
g: si cel mai mult conteaza ceea ce crezi tu
m: io asa ma astept
g: nu alti care habar nu au avut
m: oare?
g: nu cred
g: pentru ca ai inavtat ceva
g: nu ai pierdut nimic
g: ai sa vezi ca asa va fi
g: trust me
m: eu nu sunt sigura ca nu am pierdut nimik
g: pai vezi
m: cred ca am pierdut bucatele din mine
g: nu cred
g: cred ca ai descoperit noi bucatele
g: de care nu stiai
g: si iti da impresia ca ai pierdut unele
m: nu ma mai simt in stare de nimik
m: nici sa plangh nu pot
m: nici sa rad
g: nici eu
g: pai oricum stiu eu o metoda si iti trece
g: metoda
g: ti-o spun
g: ?
m: da
g: reteta binefacatoare
m:
g: mergi sa cauti trei melci de culoare diferita pe care ii mananci cu caviar si cu mamaliga in turla bisericii
g: melcii trebe neaparat sa fie de culori diferite
m:
g: yep
m: decat melci
g: ce zici? faci?
m: mai bine lasa..
m: nuuu
g: pai sunt f buni daca ii mananci cu caviar
g: ce bine suna
m: leahx!
g: si apai mamaliga tre sa fie calda ca sa isi faca toate efectul
m: pai care e efectu?
g: toate impreuna si luate corespunzator in turla bisericii fac sa iti treaca toate supararile
m: lol
m: tu faci misto de mine..
g: nu vb f serious
m: tu ai facut asta vreodata?
g: da a trebuit sa trec si eu prin asa ceva
m: ai mancat melci?
g: da
g: sunt f buni
g: ce sa mai spun de caviar
m: da ce e asta?
g: caviar?
g: ?
m: ca un fel de vraja?
g: nu
g: mai
g: nu e varaja
g: pai ce rost are daca mai si mergi in turla bisericii
m: nu vraja in sensu de vrajeala... in sensu de magic
m: habar n-am
m: dar suna ciudat
m: di ce sa mananci melci??
g: pai trebe sa o faci
g: putem amnadoua sa mergem sa cautam melci?
m: leaaaaaaahx!
m: nuuu
m: nu mananc asa ceva'
g: pai functioneaza
g: ai incredere nici nu stii cat e de bun
g: si apoi cum te simti de bine
m: las ca-mi trece mie
m: io melci nu mananc
g: pai asa iti trece sigur
g: plus ca si mai repede
m: ce legatura au melcii cu necazurile mele pe …?
m: saracii
g: si e si mai practic
m: mai mor si ei
g: nu ma
g: tu nu intelegi
g: ca sa iti fie mai bine
g: au ei rolul ala
g: ca daca nu nu iti spuneam reteta
m: au ceva o substanta in ei?
g: pai tu de ce crezi ca fac parte din reteta
m: si atunci de ce in turla bisericii?
g: pai trbe sa fie si ortodox
g: pai asa credeai ca e magie
m: oricum e ciudat
g: merge pe acelasi principiu ca si deochiul
m: si poate ca daca era fara melci o faceam
m: cu melci....
m: no way!
g: pai atunci si deochiul se facea fara chibrite arse
g: care e efectul atunci daca nu le folosesti cum trebuie
m:
m: alta reteta.. fara melci...
m: nu e?
g: no ce zici
g: mergem si te ajut sa gasim
g: melci
m: nu mananc melci
g: asta e singura
m: o sa-mi treaca
g: asta ma referam
m: nu vreau melci
g: pai poate te mai gandesti?
m: nope
m: mi-e foarte clar
m: nu o sa mananc melci
m:
g: pai atunci iti va lua ceva
g: timp
g: cu asa ceva scapai mai repde
g: si mai sigur
m: am intrat pe blou tau
m: citeam poezia
m:
g: si cum e
g: ?
g: a
g: aia ii faina
m: ai vazut tentativa mea de blog?
g: nu trimite-o si mie
g: eua asa am inceput sa imi fac blog
g: pana sa aflu de reteta
m: ă
g: apai apoi o fost mult mai bine
g: cu melci ma refeream
m: http://j
g: ba mie chiar imi place
g: de abia astept continuarea
m: pai na..
m: si io..
m: dar nu stiu cand va sa vina
g: o sa vina
m: ai vazut imaginea?
m: este cea care o am si aici pe mess
m: numai ca am facut-o sa se incadreze acolo
m:
g: da ii interesanta
g: da
m: asta o fost si in….
m: the colour of my soul...
g: da
g:: imi aduc aminte de fluturele care iesea din cocon
m: ala era pe aplicare
m: asta a fost in ppt
g: da
g: imi aduc aminte de amndoua
g: auzi nu imi trimiti ppt cu prez personala
g: acum pe send
g: ca imi e dor sa o vad
m: stai asa
m: sa o fac ppt
m: ca cred ca e open office
g: ok
You have received 1 file from m
m: uai
m: ce naspa e transformata in ppt
m: s-au pierdut multe
g: pai nu m-m uitat
m: o sa vezi..
m: io cel putin imediat vad
m: e creatia mea
g: ok
m: si parca mi-a ciopartit-o careva
g: eu lucram la blog cam asta e lucrul pe care imi place sa il fac
m:
m: ok
m: ma duc si io la somn..
m: poate reusesc sa ma mai calmez
g: ok vb miane
m: mhm
m:
m: somn usor
g: de fapt azi
g: mersi la fel
m:

No comments: