Thursday, March 15, 2007

discutie despre melci

L S: gata? akas?
g c: da
L S: oki
L S: odihneste-te
g c: da
g: da
L: lasa prostiile
g: numai ca trebe sa caut ceva pe net
g: la ce te referi cand spui prostii
L:orice altceva afara de dormit si mancat
L:
L: the essentials of life
g: da
g: numai ca azi am corabiile inecat
g o sa imi ia mult sa imi revin
L: bai
g: de aia nici nu am ami mers in piata mare
L: daca e asa de personal atunci la ce mai iesi in puii mei din casa?
L: ca sa vii cu o fatza murata
g: da
g: pai nu pot sa renunt
L: sa te intrebe lumea ce mai faci si tu sa zici ca naspa
L: asa
g: da
g: stiu ca e naspa
L: si lumea sa vrea sa te ajute
L: sau macar sa stie ce e
L: si tu sa nu spui
L: si eu asa sa ma simt aiurea ca nu stiu, poate am gresit eu...........
g:pentru ca e prea greu
g: nu
L: si totul sa devina o chestie asa lacrimogena...........
g: acum chiar rad
L: si sa ne apucam sa jelim prin coltzuri...........
L:
:g: vai
g:nici chair asa
L: pai la asta duce
g: cam asa
L: uaaaaaaaaaaaaaaa
L: si uite cum o sa fie toti oamenii dupa aia
L: doar gandeste-te la ce consecinte monstruoase poate sa duca o fatza murata
g: pai cu ce i-ar afecta pe alti
L: pentru ca lumea gandeste mai intai cu inima dar putini recunosc
L: si nu toti isi dau seama
L: dar asa suntem
L: e PRIMUL lucru care se vade
L: *vede
g: aha
g: a sa imi treaca
g: dar acum mie cam greu
L: daca nu e vorba de boli grave sau mai rau...
g: nu e vb de boli
g: e ceva personal care m-a facut sa imi dau seama de o chestie
g: si acea chestie m-a dezamagit mult
L: pai e super
L: e chiar grozav
g: de ce?
L: wow
L: pai s-ar putea sa fie vorba de "criza a..."
L: e ceva personal care apare la multi membri dupa intrare, poate fi destul de naspa dar nu se manifesta la fel la 2 persoane
g: explicami ce inseamna criza aiesec
L: e o chestie negativa, merge de la nervozitate la frustrare, chiar inceput de depresie
g: ?
L: cand un membru isi da seama de niste lipsuri si se simte neputincios
g:din cauza a ce, sau a cui
g: la mine nu e vb de asta
g:e de altceva
L: asta variaza, nu e la nimeni la fel si nu sunt experta in asta
L: dar sunt niste simptome ale schimbarii
L: tu stii ce e la tine
L: la mine a fost altceva... etc
g: la ce anume te referi cand spui lipsuri?
L: ehehehehehe...nu-mi ajunge o seara intreaga sa le insir... de la lipsa de parale la cea de inspiratie divina
g: cred ca bate
g: cred ca bate pe undeva
g: ce as putea sa fac
L: tu stii ce ai
g: ma intrebi?
g: da
L: daca esti suficient de simtita incat sa nu vb cu lumea tine-ti 2-3 prieteni de suflet si spune-le
L: vorbeste, puiule
g: da
g: am sa incerc maine sa vb cu cineva
L: ba nu
L: ce-i aia
L: nici gand
g: cum
L: nu incerca
L: pur si simplu
g: de ce?
L: nu renteaza
g: si atunci?
L: trebuie sa vorbesti
L: nu sa incerci sa vorbesti
g: am sa vb
g: persoana la care ma refer stie o parte deja
L: no binie
L: spor
g: mersi
L: auzi, stiu io un leac
g: xil
g: zil
L: tre sa prinzi melci de 3 culori diferite si sa-i mananci cu mamaliga si caviar in turla bisericii
L: iti trece sigur
L: garantat
g: ai incercat
g: nu cred
L: pai tu ce crezi?
g: ce efect au
g: asta-i chiar tare
L: trece si depresie si suparare si tot
L: tre s-o faci mai des
L:
L: veyi cauta si tu dinaia mai slinosi
L: aluneca mai usor pe gat... mmmmmm
g: ba
g: serious
g: ca acum nu mai stiu ce sa cred
L: ::nu mai crede nimic
L: la prima ora
L: dupa melci
L: ti-au facut astia vraji
g: nu ii gasesc
g: cine ma
L: dupa aia vii cu mine la spiritism
L:
g: hai ca vin
g: sigur o sa imi treaca
g: crec ca nnumai ideea ca maine am sa manc niste melci ma face deja sa ma simt mai bine si sa imi treaca
L: de trei culori diferite
L: sunt greu de gasit
L: mai ales in seyonul asta
L: numai gandeste-te
g: si atunci ce fac
g: dar au aparut
L: pai te apuci de-i cauti!
g: nu e prea devreme
L: nu, nu
L: cand e nevoie
L: reteta se potriveste pt orice sezon
g: pai iarna cum se potriveste
L: iarna stii ca sunt cazuri de depresie de prea mult stat in casa
g: da
L: stii, nu? cautand melci iesi din casa si sapi in curte
L: asa iti tocesti nervii sapand in curte si-ti trec toate prostiile
L: dupa un harlet-doua iti dai seama de atoateficienta retetei
ca ala nu intra prea bine in pamantul inghetat si cu cateva injuraturi il rezolvi
g: ba ce tare
g: retyeta asta chiar da rezultate
L: sa stii
L: e din batrani
L: da pentru caviar stii ca tre sa dai mai mult
g: cat e pretul pe piata
g: da batranii aia de unde or auzit de caviar
L: pe vremuri se manca chiar mult
L: serios
L: io ma duc sa dau la porci
g: pai mai bine manca niste mancare tu
g: pe ei ii lasi mai tarziu
L: da de unde $?
L: n-am
L: maine
L: mananc
L: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
L: gata
g: da
g: bine
L: noace buna
L: si sa te gandesti la melci
g: pai ma gandesc deja
g: de abia astpet sa ii prepar maine cu caviar
L: oho
L: hai ca mai vorbim
L: da, si mamaliga
L: eu am mancat
L: vbesc f serios
L: delicioooooos
g: da mai
L: lasa ca iti povestec maine cum e
L: aq tre sa-mi fac si trebile de seara

No comments: