Friday, October 19, 2007

fara puncte

mi-am adus aminte de mine, cum eram inainte sau mai demult, cum nu stiam cat e ceasul daca ma intrebam , si nu stiam ca trebuie sa fug undeva decat atunci cand imi aduceam aminte cu greu, stiu ca de cate ori umblam prin baruri cautam oameni, sau ma cautam pe mine in oameni din jur, si de fapt nu ma gaseam niciodata..

azi mi-am adus aminte de mine, de ceea ce eram odata, de noptile tarzii in care fumul tigarilor ma deranja si cand visam aiurea..

imi aduc aminte ca nu stiam unde sunt, desi stiam ..


imi aduc aminte ca tot timpul lasam punctele in suspensie

azi mi-ai promis ca nu vei mai fuma, ca e ultima tigara, ma intreb de cate ori vei uita ceea ce ai promis si vei fuma din nou

iar azi vreau doar sa plec

si doar atat mai vreau

show me the way to the next wiskey bar,

oh don't ask me way

No comments: