Saturday, April 12, 2008

random

sunt atat de aiurea .... azi mi-am dat seama cat de mult imi placi si cat de mult ma enervezi in acelasi timp.. si totusi te iubesc in nebunia mea imatura.. ti-o spun mereu si imi vine sa urlu ca nu mai pot.... si sa dispar in fiinta mea.. te rog sa ma iei in brate si sa ma faci sa uit de mine .. te rog mult de tot sa ma faci sa iubesc sa ma faci sa uit sa ma faci sa simt ... te rog ..

puncte

puncte infinite ....

am iubit un timp si apoi nu am mai iubit .. am crezut ca pot sa iubesc pe oricine dar nu e asa. am crezut ca iubesc.. apoi mi-am dat seama ca nu a fost asa... am plans si am plecat intotdeauna trista mai departe..nu m-am oprit sa stau nici un minut .. si cand am ajuns aici mi-am dat seama ca am plans prea mult pentru nimic, am ales sa nu mai plang .. si atunci am inceput sa te iubesc numai pe tine.

punct . te iubesc

2 comments:

Luminita said...

yey, darling, care-i norocosu'?

g said...

e nu era nimeni.. doar ganduri.. ca ce simt de fapt... trebuie sa adun sa scriu intr-o carte...hi hi