Thursday, December 20, 2007

conexiune ulterioara

am vrut sa incep cu textul : totul a inceput cu un vis .. dar am sa incerc sa reformulez pentru a nu se intelege ca totul, luat per ansamblu reprezinta totul, nu e nici "simpla intamplare" ci este un lucru care s-a mai intamplat probabil.
emotia puternica din timpul unui vis care te face sa simti ceva ce nu poti explica .. visezi cum stai altauri de cineva si ajungi sa ii atingi fata intr-un fel in care nu ai fi facut-o in realitate si in felul in care inconstient tu ti-ai fi dorit-o sa o faci sau cel putin sa fie in acel mod in care sa poti sa ii transmiti ce simti fara a fi nevoie de cuvinte ... traiesti atat de intens incat ai impresia ca, chiar s-a intamplat iar la trezirea din visare te intrebi daca asa a fost... as fi pus punct aici daca ar fi fost doar atata dar ziua a facut "ochi" si s-a pregatit sa infrunte nopatea si pe noi muritorii sa ne trezeasca din nou ... am dat mai tarziu in timpul zilei( aminirea visului se evaporase de cand facusem si eu ochi) peste acelasi sentiment sau peste acea traire a unei emoti puternice ... am intalnit exact acea persoana din vis .. . am vb si ne-am salutat ca de obicei... nu mi-am dat seama pe moment ca pe tot parcursul discutiei avute simteam acelasi lucru ca in vis, aceiasi traire, ci numai dupa ce a trecut ceva vreme .. caci starea in care eram ma sacaia si ma facea sa ma intreb de ce ma simt asa ...asa cum de fapt.. a imi amintesc .. asa precum in vis ....am realizat ca tocmai am trecut printr-o conexiune ulterioara ... ramane de vazut continuarea

No comments: