Tuesday, December 18, 2007

...eu.. ieri .. daca.. azi ...

daca as merge cu ceva timp inapoi si m-as uita in oglinda la mine as vedea pe cineva .. chiar pe mine .. dar altfel decat ieri .. mult mai lucida si mult mai treaza.
de ceva vreme am intrat intr-un "somn" nebun din care nu ma pot trezi .. dorm cu ochii deschisi ... si ma port aiurea de nici eu pe mine nu ma mai inteleg .. si chiar fara sens (apropo cum spunea cineva "aiurea sunt eu, fara sens esti tu" ) dar aici eu sunt de-a dreptul aiurea si tot eu sunt si cea fara sens...
sunt undeva intre doua limite si tind sa dau din una in alta de ma imprastii la greu si chiar atat de tare incat nu reusesc sa ma adun.. a inceput sa nu mai mearga treaba asta si nici din inertie nu mai ajung sa fac ce trebuie sa fac ...
ce vreau.. primul raspuns sub influenta unui impuls tris ar fi fost nimic dar nu e asa.. iar opusul ar fi ca as vrea totul.. dar nu e asa .. vreau doar liniste... o liniste din aia pe care o gasesti noaptea pe strazi cand toata lumea nu mai e .. straziile sunt acoperite de o zapada ce sclipeste de parca ai impresia ca, calci in picioare spiridusi si licurici si ti-e teama sa nu fie intradevar ei acolo sub pasul tau...

1 comment:

L. Stelea said...

bine ar fi sa ne intalnim sa vorbim...